Syyslomaksi ei tule mitään läksyjä! Käyttäkää aika lepoon ja virkistykseen.
Syksyn projektit ovat valmistuneet; videot saatiin kuvattua ennen lomaa, ja
kirjallisuusjakso blokeineen saatiin valmiiksi. Kaikkien blokeihin on linkki
http://www.uta.fi/hnk/tammi/?Linkkej%E4_ja%26nbsp%3Btiedostoja
- Kiitos Sari-opettajalle yhteistyöstä ja hyvästä opetuksesta!
HYVÄÄ SYYSLOMAA KAIKILLE!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti