keskiviikko 26. lokakuuta 2011

LIIKUNTATIEDOTE 26.10.2011


LIIKUNTATIEDOTE 26.10.2011

Aloitamme marraskuun alusta 2.11.keskiviikkona sisäliikuntajakson, jonka aikana harjoittelemme muun muassa salibandyyn, telinevoimisteluun ja koripalloiluun liittyviä taitoja. Muistattehan asianmukaiset sisäliikuntavarusteet: paljaat varpaat/sisäpelikengät, verkkarit/sortsit, t-paita ja pyyhe. Sisäliikuntatuntien jälkeen käydään suihkussa. Mikäli oppilaalla on jokin liikunnan tunneille osallistumiseen vaikuttava rajoite (esim. on toipilaana) toivomme, että asiasta ilmoitetaan opettajalle lapulla, sähköpostilla, tekstiviestillä tai Wilma-viestillä.

Liikuntaterveisin:
Jenni Lehtilä, puh.040 1904208 & Santeri Mäkelä, puh.040 1904202

Huom! 14.12. keskiviikkona olemme varanneet Hakio-hallin normaalikoulun käyttöön. Joulukuussa kannattaa siis laittaa luistimet luistelukuntoon. Muistuttelemme asiasta vielä lähempänä ajankohtaa.

Ei kommentteja: