maanantai 24. lokakuuta 2011

Halloween-juhla omassa luokassa

Meillä oli tänään luokassa puhetta mahdollisesta halloween-juhlasta. Ajatus on, että se olisi mukava yhteinen luokkajuhla, jossa on oppilaiden keksimää ohjelmaa. Mukaan voisi ottaa halloween-juttuja, kuten naamareita ja asuja sekä herkkuja (vähän karkkia ja max 0,5 l limsaa tai mehua, ei sipsejä tms. murenevaa). Ajankohta olisi maanantai 31.10. klo 12.30 - 14.00.

Sopiiko ehdotus vanhemmille? Jos tätä ei pidetä toteuttamiskelpoisena, vanhemmat voisivat laittaa pikaisesti viestin Wilmaan tai sähköpostiin.

Ei kommentteja: