Meillä oli tänään luokassa puhetta mahdollisesta halloween-juhlasta. Ajatus on, että se olisi mukava yhteinen luokkajuhla, jossa on oppilaiden keksimää ohjelmaa. Mukaan voisi ottaa halloween-juttuja, kuten naamareita ja asuja sekä herkkuja (vähän karkkia ja max 0,5 l limsaa tai mehua, ei sipsejä tms. murenevaa). Ajankohta olisi maanantai 31.10. klo 12.30 - 14.00.
Sopiiko ehdotus vanhemmille? Jos tätä ei pidetä toteuttamiskelpoisena, vanhemmat voisivat laittaa pikaisesti viestin Wilmaan tai sähköpostiin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti