perjantai 30. maaliskuuta 2012

Läksyt

MA: mökki 34
FY-KE s.99 Teht. 2,3 ja 4

torstai 29. maaliskuuta 2012

Läksyt 29.3.

Ma: s. 172 teht. L2, L3, L4, L5, L6
FY-KE: s. 96 teht. 1 & 3

keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

5C TYTÖT: LIIKUNTATIEDOTE Piialta ja Ainolta

Hei!

Näin kevään tullen me opettajaopiskelijat aloitamme liikunnan opettamisen. Ensimmäisen oppituntimme pidämme keskiviikkona 4.4. ja opetamme aina toukokuun puoleen väliin saakka.

Ohjelmassa meillä on uintia ja mailapelejä. Uintikerrat ovat: ke 4.4. ja ke 2.5.

18.4. on Kaikki pelaa -jalkapallotapahtuma.


Uintikerroilla tarvitaan seuraavat varusteet:

  • uimapuku ja pyyhe

  • laudeliina

  • uimalasit, jos sellaiset löytyy

Uimahallissa muistamme käyttäytyä sääntöjen mukaisesti. Ennen altaaseen menoa peseydytään ilman uimapukua ja pitkät hiukset laitetaan kiinni. Saunassa käydään ilman uimapukua. Uimahallissa liikutaan rauhallisesti, ei juosten. On tärkeää, että altaaseen mennään vain opettajan luvalla ja muutenkin kuunnellaan opettajien ohjeet tarkasti. Altaista käytössämme on rata.

Uimaan lähdetään yhdessä koululta klo 10, kokoontuminen kellotornille. Uimahallille kuljemme kävellen/pyörällä.

Mailapeleistä pelaamme sulkapalloa ja pesäpalloa. Siirrymme ulkoliikuntaan, kun säät sallivat. Tästä tiedotamme erikseen. 5C luokan tytöille olemme jo syksyltä tuttuja harjoittelijoita ja nyt tutustumme myös 5B:n tyttöihin liikunnan merkeissä.


Liikunnallisin kevätterveisin

Piia Tersa

Aino Liuhala


Kuvataiteen kotitehtävä.

Mieti kuka on sinun idolisi.
Etsi kirjoista, lehdistä tai internetistä idolistasi kuva, joka kuvastaa esikuvaasi parhaiten.
Kuva mielellään rinnasta ylöspäin tai kasvokuva.
Tuo kuva, kuvan lähdemateriaali/osoie, tulostettu kuva kouluun viimeistään ensi viikon tiistaina. Jos kuvassa on rekvisiittaa, ota nekin mukaan
 

LÄKSYT

ENKKU:s.134 t.8a ja 8b
MA: mökki33

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Läksyt ti 27.3

AI: Wiki-moniste loppuun!
KU: Oman idolin kuva tiistaiksi!
FY-KE: S. 93 teht. 1 a & 1b

maanantai 26. maaliskuuta 2012

ma mökki 32

perjantai 23. maaliskuuta 2012

Läksyt pe!

Ra: Kirjoita sanat vihkoon.
Ma: mökki 31
Ei muuta.
Muista harjoitella uskonnon kokeeseen!!! :)

torstai 22. maaliskuuta 2012

läksyt

Ma: mökki 30
Fy-Ke: lue kappale 84-87.s

perjantai 16. maaliskuuta 2012

Läksyt pe 16.3

Ma: Mökki 28
GE: Uusinta koe! Harjoittele isoon kokeeseen!
RA: Sanakoe ti 20.3 Olla verbit!

torstai 15. maaliskuuta 2012

Läksyt to 15.3

Ge: 24 euroopan pääkaupunkia huomiseksi!

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

läksyt

EN: s. 126. t.8a, 8c ja 8b. opettele järjestys luvut s. 125
MA:Harjoittele kokeeseen!!!!!

maanantai 12. maaliskuuta 2012

läksyt

ma:harjoitus tekee mestarin moniste
ue:monisteeseen liturgiset värit
ge: 24 euroopan valtiota
hi: s.134 teht. 1-3 (4)

perjantai 9. maaliskuuta 2012

läksy

ge: opettele 24 euroopan valtiota
ma: mökki 24

torstai 8. maaliskuuta 2012

Läksyt 8.3.

Ma: s. 51 vihkotehtävät
Hi: s.134 teht. 1-3 (4 vapaaehtoinen)
Ge: s. 87 teht. 1-3

keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Läksyt

MA:mökki23
HI:s.130 teht.1-2

Perjantain 9.3. liikuntatunnit


Moro.

Meikäläisen tuli toimia Santerina tämä viikko, mutta 40-asteen kuume päätti toisin.
Mikael Vesalainen sijaistaa minua perjantaina. Ohjelmassa on sisäliikuntaa. Muista siis sisäliikuntavarusteet

- Harri

Perjantaina 9.3. sisäliikunnassa sählyä

Hei!

Nuhaiset terveiset. Pidetään perjantaina 9.3. sisäliikunnassa sählytunti. OKL:n salin näyttämö on ollut remontissa ja kuulemani mukaan remontti alkaa olla valmis, joten sisälle voi mennä. Voitte ottaa omia sählymailoja ja suojalaseja mukaan. Sisäpelikengät ovat myös suositeltavat. Muistakaa myös pikkupyyhe ja sisäliikkavaatteet!

Ensi viikolla jatketaan sisäliikunnalla. Jaan paperiset tiedotteet teille mahdollisimman pian.

t:Jenni-ope

Liikunnallisia tiedotteita (koskee vain osaa oppilaista)

SALIBANDYN LOPPUTURNAUS
Molemmat (3-4 lk & 5-6 lk) joukkueet pääsivät lopputurnaukseen, joka on perjantaina 16.3. Poltinahon salibandyhallilla. Turnaus pelataan aikataulullisesti alkuturnausten tapaan, eli 3-4 luokat klo 8.30 - 11.30 ja 5-6 luokat klo 12.00 - 15.00.
Poikien joukkueilla on yhteiset harjoitukset ensi maanantaina 12.3. klo 14-15.30 OKL:n salissa.  Tytöt harjoittelevat ilmeisesti vain liikuntatuntien merkeissä.

HIIHTOKILPAILUT
Koululiikuntaliitto järjestää hiihtokilpailut Tammelassa 14.3. klo 11.00.  Oppilas voi kertoa lähtöhalustaan luokanopettajalle tai liikunnanopettajalle. Tiedusteluihin Koululiikuntaliitossa vastaa Paavo Vesterinen.
Jos luokalla on kilpahiihtäjiä, joka haluaisi osallistua Kanta-Hämeen kisoihin, kotiin voidaan laittaa lisätietoja kisoista. Oppilas voi osallistua näihin kisoihin, jos vanhemmat hoitavat kuljetukset, maksut ja huollon. Osallistumismaksu on tiettävästi 5 e.

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Läksyt 6.3.2012

GE: s. 82-83 teht. 1-2