sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Halloweendisco 3-6-luokkalaisille

Halloweendisco normaalikoulun 3-6-luokkalaisille
3.11.2011 klo 18 - 20 vanhan puolen alasalissa
- parhaat asut palkitaan
- juhlimme sukkasillaan
- puffetti
- sisäänpääsymaksu 2 €

Tilaisuus on tarkoitettu ainoastaan normaalikoulun oppilaille.
Tilaisuuden sujuvuuden ja turvallisuuden varmistamiseksi paikalla on järjestysmiehiä, vanhempainyhdistyksen edustajia ja opettajakunnan edustaja. Discon aikana ei voi käydä ulkona.

Järjestäjä: Hämeenlinnan normaalikoulun vanhempainyhdistys

Ei kommentteja: