Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Galluppi

Oli tarkoitus, että jokainen oppilas vastaisi pikaisesti oikeassa reunassa olevaan pikakyselyyn. Jos et ole vastannut, valitse rehellinen vastauksesi, kiitos. Kyselyt vaihtuvat jatkossa esim. viikoittain.
Lähettänyt Tuomo Tammi klo 21.43

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ►  helmikuuta (19)
    • ►  tammikuuta (18)
  • ▼  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ►  marraskuuta (23)
    • ▼  lokakuuta (19)
      • Halloweendisco 3-6-luokkalaisille
      • Päässälaskukisa maanantaina 31.10.
      • LIIKUNTATIEDOTE 26.10.2011
      • Pelastuslaitoksen koulutus ke 2.11. klo 9 alkaen
      • läksyt
      • läksyt
      • läksyt
      • läksyt
      • Halloween-juhla omassa luokassa
      • Syyslomalle!
      • Läksyt 11.10.
      • Uusimmat päivitykset...
      • Lokakuu 2011 5C-luokassa....
      • 7.10 läksyt
      • torstain läksyt
      • Läksyt 5.10.2011
      • Läksy 4.10.
      • Koulukuvaus ma 10.10.
      • Galluppi
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.