Moikka 5C:n oppilaat ja tukijoukot!
Minun nimeni on Palmrothin Kurre ja teen seuraavat viisi viikkoa
päättöharjoittelua Tuomo Tammen luokassa. Olen 32-vuotias perheenisä
Iittalasta. Harrastuksiini kuuluu kaikenlainen liikkuminen niin sisätiloissa
kuin nurmellakin.
Opetettavia aineita tällä viiden viikon jaksolla ovat historia,
jossa pääosissa on Antiikin Kreikka. Äidinkielessä harjoittelemme sijamuotoja
ja syvennymme Kalevalan mystiikkaan. Kuvataiteessa aiheet tulevat Antiikin
Kreikasta ja Kalevalasta.
Luokka tuntuu todella mukavalta ja energiseltä, joten tästä on hyvä jatkaa kohti hiihtolomaa.
Minuun saa tarvittaessa yhteyttä sähköpostitse
kurt.palmroth@uta.fi
Terveisin Kurre
Tässä teille kaksi uutta tuttua
jotka kertovat luokalle opettavaa juttua
kuuden viikon ajan luokassa puuhailemme
luultavasti kanssanne tutuksi tulemme
Harri on meistä parrakkaampi
Olli puolestaan huomattavasti pidempi
Nyt alkaa taival yhteinen
Matka on varmasti molemmin puolin myönteinen
Harri Olli
Lämpimät syysterveiset täältä okl:n syövereistä. Olemme II vuosikurssin opiskelijoita leikkikentän toiselta puolen. Tulemme toimimaan harjoitteluparina 5c-luokassa tästä jouluun, sekä loppukeväästä vielä uudestaan. Toimimme yhdessä toisen harjoitteluparin, Ainon ja Piian kanssa.
Nyt syksyllä opetamme matematiikkaa, äidinkieltä ja historiaa. Keväällä vuorossa on taide- ja taitoaineita liikunnan, musiikin, kuvataiteen ja käsityön saralla. Tarvittaessa voi rohkeasti ottaa yhteyttä.
Syysterveisin Harri ja Olli
Yhteydenotot:
Opeharjoittelijat esittäytyy Part 2
Harri ja Olli runon väänsi,
se meidän ajatukset uusiks käänsi.
Siis tässä teille runo toinen,
ei ehkä ihan samanmoinen.
Myös kaksi naista uutta,
tekee tuttavuutta.
Opettamista harjoittelee,
hämmästelee viisicee.
Toinen meistä on nimeltään Aino,
pituus 165, vaihtelee paino.
Aino kuviksesta innostuu,
joskus aika paljon puhuu.
Piiakin tykkää kuviksesta,
myös metsä on hänelle tuttu mesta.
Hiukset ovat pidemmät hällä,
erotat meidät keinolla tällä.
Meistä on kiva teihin tutustua,
ja uusista asioista innostua!
Poikien tavoin mekin olemme kakkosvuosikurssin opeharjoittelijoita ja näette meitä luokassanne nyt syksyllä ja uudelleen loppukeväällä. Harri ja Olli kertoivatkin jo opetusasioista, me opetamme samoja aineita hieman eri järjestyksessä.
Terkuin: Aino ja Piia
Meidät tavoitat osoitteista:
aino.terio@uta.fi
piia.tersa@uta.fi
se meidän ajatukset uusiks käänsi.
Siis tässä teille runo toinen,
ei ehkä ihan samanmoinen.
Myös kaksi naista uutta,
tekee tuttavuutta.
Opettamista harjoittelee,
hämmästelee viisicee.
Toinen meistä on nimeltään Aino,
pituus 165, vaihtelee paino.
Aino kuviksesta innostuu,
joskus aika paljon puhuu.
Piiakin tykkää kuviksesta,
myös metsä on hänelle tuttu mesta.
Hiukset ovat pidemmät hällä,
erotat meidät keinolla tällä.
Meistä on kiva teihin tutustua,
ja uusista asioista innostua!
Poikien tavoin mekin olemme kakkosvuosikurssin opeharjoittelijoita ja näette meitä luokassanne nyt syksyllä ja uudelleen loppukeväällä. Harri ja Olli kertoivatkin jo opetusasioista, me opetamme samoja aineita hieman eri järjestyksessä.
Terkuin: Aino ja Piia
Meidät tavoitat osoitteista:
aino.terio@uta.fi
piia.tersa@uta.fi
Aiemmin syksyllä 2011...
Ajalla 12.9. - 14.10. 2011 5C-luokassa osan opetuksesta hoitaa syventävää opetusharjoittelua suorittava luokanopettajaopiskelija Sari Nieminen.
" Opetettavina aineina minulla on harjoitteluni aikana äidinkieli ja kirjallisuus, historia, kuvataide ja tyttöjen liikunta. Äidinkielessä meneillään on kirjallisuusjakso, jonka yhteydessä oppilaat kirjoittavat kirjallisuusblogia. Blogeihin pääsee tutustumaan luokan kotisivujen linkeistä. Historiassa käsittelemme kivikautta Suomessa ja korkeakulttuurien syntyä. Kuvataiteessa käynnissä on maalausjakso ja siirrymme jatkossa myös muotoilun pariin. Toivottavasti harjoitteluni aikana koemme paljon yhteistä oppimisen riemua!"
Minuun saa tarvittaessa yhteyttä sähköpostitse. Osoite on sari.m.nieminen@uta.fi.
