keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Pelastuslaitoksen koulutus ke 2.11. klo 9 alkaen

Hämeenlinnan pelastuslaitos pitää viidesluokkalaisille perinteisiä turvallisuuskoulutuksia. Kouluttajat kalustoineen saapuvat koulullemme ke 2.11. ja  klo 9.00 on kaikille vitosille yhteinen "teoria", joka pidetään normaalikoulun auditoriossa. Vajaan oppitunnin mittaisen teoriajakson jälkeen oppilaille on käytännön harjoituksia, ainakin sammutuspeitteellä harjoittelua koulun pihalla. Koko koulutus on tarkoitus toteuttaa klo 9 - 11 aikana, joten liikunnan tunnista voi pieni osa mennä harjoitukseen.

Ei kommentteja: