Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Läksyt 5.10.2011

Ma: mökki 20
Fy-ke: s.7 teht. 1-2
Lähettänyt 5C-luokka klo 14.00

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ►  helmikuuta (19)
    • ►  tammikuuta (18)
  • ▼  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ►  marraskuuta (23)
    • ▼  lokakuuta (19)
      • Halloweendisco 3-6-luokkalaisille
      • Päässälaskukisa maanantaina 31.10.
      • LIIKUNTATIEDOTE 26.10.2011
      • Pelastuslaitoksen koulutus ke 2.11. klo 9 alkaen
      • läksyt
      • läksyt
      • läksyt
      • läksyt
      • Halloween-juhla omassa luokassa
      • Syyslomalle!
      • Läksyt 11.10.
      • Uusimmat päivitykset...
      • Lokakuu 2011 5C-luokassa....
      • 7.10 läksyt
      • torstain läksyt
      • Läksyt 5.10.2011
      • Läksy 4.10.
      • Koulukuvaus ma 10.10.
      • Galluppi
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.