Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Hyvää kesää!

Kiitos kuluneesta vuodesta ja yhteisistä hetkistä. Olkaa kiltisti. Hyvää kesää!
T: Tuomo
Lähettänyt Tuomo Tammi klo 11.58 Ei kommentteja:
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2012 (89)
    • ▼  kesäkuuta (1)
      • Hyvää kesää!
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ►  helmikuuta (19)
    • ►  tammikuuta (18)
  • ►  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ►  marraskuuta (23)
    • ►  lokakuuta (19)
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.