Hnk - Tammi
Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.
Sivut
Etusivu
Kuvia
Opetusharjoittelijat
Kokeet
sunnuntai 3. kesäkuuta 2012
Hyvää kesää!
Kiitos kuluneesta vuodesta ja yhteisistä hetkistä. Olkaa kiltisti. Hyvää kesää!
T: Tuomo
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)