Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

Kuvia


Luokkakuva 2010 - 2011



5C lokakuussa 2011



TET-harjoittelijat Rosa ja Jenna (9.lk) lokakuussa 2011



Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ▼  2018 (1)
    • ▼  tammikuuta (1)
      • <!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]--...
  • ►  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ►  helmikuuta (19)
    • ►  tammikuuta (18)
  • ►  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ►  marraskuuta (23)
    • ►  lokakuuta (19)
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.