maanantai 2. huhtikuuta 2012

Tiistain kuvistunnit - kamera?

Muistutus vielä viime viikolla annetusta kotitehtävästä. Muista ottaa idolistasi oleva otos mukaan kouluun. Älä myöskään unohda rekvisiittaa, jos sitä on kuvassa.

Jos kotona on kamera, jota voit lainata kouluun, ota se mukaasi huomenna. Muista kysyä kotiväeltä! Mikäli kamera löytyy, ota mukaasi myös kaapeli, jolla kameran voi liittää tietokoneeseen.

- Harri Olli





Ei kommentteja: