maanantai 2. huhtikuuta 2012

5c:n poikien liikuntatiedote


Liikunnalliset terveiset,

Kevään opetusharjoittelujaksomme kestää kuusi viikkoa alkaen tänään maanantaina. Kuten edellisessä tiedotteessa totesimme, ohjelmassa on uintia sekä pesäpalloa. Alla tarkempi ohjelmarunko ja ohjeistus:

Milloin
Mitä
Missä



Ke 4.4.
Pesäpalloa
OKL- sali
Pe 6.4.
Pääsiäinen, loma
Koti
Ke 11.4.
Uinti
Uimahalli
Pe13.4.
Pesäpalloa
OKL- sali
Ke 18.4.
Pesäpalloa
Normaalikoulun kenttä
Pe 20.4.
Pesäpalloa
Normaalikoulun kenttä
Ke 25.4.
Uinti
Uimahalli
Pe 27.4.
Pesäpalloa
Normaalikoulun kenttä
Ke 2.5.
Pesäpalloa
Pullerinhalli
Pe 4.5.
Pesäpalloa
Normaalikoulun kenttä
Ke 9.5.
Uinti
Uimahalli
Pe 11.5.
Pesäpalloa
Normaalikoulun kenttä




Kaikilla tunneilla säävaraus. Huonon sään sattuessa sisäliikuntavarusteet!

Varusteet:

Pesäpallo: Iloinen ja reipas mieli, sisällä sisäliikuntavarusteet – ulkona ulkoliikuntavarusteet, räpylä (jos haluaa/on) ja juomapullo.

Uinti: Iloinen ja reipas mieli, uimahousut, pyyhe, uimalasit (jos on), pefletti.

Uimahallille tarkoitus on suorittaa pyörämarssi, joka uinti-keskiviikkoina starttaa koulun kellotornilta klo 10:00. Mikäli ei ole mahdollisuutta pyörään, matka taittuu kävellen. Uimahallissa muistamme käyttäytyä sääntöjen mukaisesti. Ennen altaaseen menoa peseydytään ja käydään saunassa ilman uimapukua. Tärkeää on myös muistaa, että uimahallissa liikutaan rauhallisesti, ei juosten. Altaaseen mennään vain opettajan luvalla ja muutenkin kuunnellaan opettajien ohjeet tarkasti. Uimalasien käyttö uimahallissa on erittäin suositeltavaa miellyttävän vesiliikuntakokemuksen takaamiseksi.

.5. pesäpallokerta on tarkoitus suorittaa Pullerinhallissa (Säästöpankki-areena), johon siirtyminen uimakertojen mukaisesti.

t. Harri ja Olli


Ei kommentteja: