Kaikki Pelaa- turnaus,
Keskiviikkona 18.4. luokkamme suuntaa Pullerinhallille alakoulujen väliseen Kaikki Pelaa- jalkapalloturnaukseen. Keskiviikkona ei ole muuta koulua, kuin turnaukseen osallistuminen. Koululta saa pienen eväspaketin, mutta kotoa voi ottaa mukaan terveellistä evästä sekä juotavaa.
Turnaus alkaa meidän osaltamme kello 9:00. Lähtö koululta 8:20 kellotornin luota pyörämarssilla. Jos ei ole mahdollisuutta pyörään, niin marssi tapahtuu apostolin kyydillä. Paluu noin kello 12:20 takaisin koululle. Oppilas saa tulla Pullerinhallille ja lähteä hallilta suoraan, mikäli palauttaa kotiin jaetun lupalapun huomiseen tiistai 17.4. mennessä allekirjoituksen kera. Mikäli tulee hallille suoraan, niin paikalla pitää olla liikuntavarusteet päällä 8:40.
Mukaan tarvitset: Juomapullo, liikuntavarusteet, jalkapallokengät/lenkkarit (myös sisäpelikengät ok), pyörä sekä iloinen ja reipas liikunnallinen mieli. Muista nimetä omat varusteesi! Hallissa aika monta muutakin.
Opetusharjoittelijat Harri ja Olli lähtevät luokan kanssa turnaukseen. Jos kysyttää ilmenee, meihin saa yhteyden sähköpostilla ja puhelimitse:
harri.suhonen@uta.fi +358503736451
olli.ryynanen@uta.fi +358405587554
Ohjelma:


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti