Hei!
Nuhaiset terveiset. Pidetään perjantaina 9.3. sisäliikunnassa sählytunti. OKL:n salin näyttämö on ollut remontissa ja kuulemani mukaan remontti alkaa olla valmis, joten sisälle voi mennä. Voitte ottaa omia sählymailoja ja suojalaseja mukaan. Sisäpelikengät ovat myös suositeltavat. Muistakaa myös pikkupyyhe ja sisäliikkavaatteet!
Ensi viikolla jatketaan sisäliikunnalla. Jaan paperiset tiedotteet teille mahdollisimman pian.
t:Jenni-ope
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti