keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Liikunnallisia tiedotteita (koskee vain osaa oppilaista)

SALIBANDYN LOPPUTURNAUS
Molemmat (3-4 lk & 5-6 lk) joukkueet pääsivät lopputurnaukseen, joka on perjantaina 16.3. Poltinahon salibandyhallilla. Turnaus pelataan aikataulullisesti alkuturnausten tapaan, eli 3-4 luokat klo 8.30 - 11.30 ja 5-6 luokat klo 12.00 - 15.00.
Poikien joukkueilla on yhteiset harjoitukset ensi maanantaina 12.3. klo 14-15.30 OKL:n salissa.  Tytöt harjoittelevat ilmeisesti vain liikuntatuntien merkeissä.

HIIHTOKILPAILUT
Koululiikuntaliitto järjestää hiihtokilpailut Tammelassa 14.3. klo 11.00.  Oppilas voi kertoa lähtöhalustaan luokanopettajalle tai liikunnanopettajalle. Tiedusteluihin Koululiikuntaliitossa vastaa Paavo Vesterinen.
Jos luokalla on kilpahiihtäjiä, joka haluaisi osallistua Kanta-Hämeen kisoihin, kotiin voidaan laittaa lisätietoja kisoista. Oppilas voi osallistua näihin kisoihin, jos vanhemmat hoitavat kuljetukset, maksut ja huollon. Osallistumismaksu on tiettävästi 5 e.

Ei kommentteja: