Näin kevään tullen me opettajaopiskelijat aloitamme liikunnan opettamisen. Ensimmäisen oppituntimme pidämme keskiviikkona 4.4. ja opetamme aina toukokuun puoleen väliin saakka.
Ohjelmassa meillä on uintia ja mailapelejä. Uintikerrat ovat: ke 4.4. ja ke 2.5.
18.4. on Kaikki pelaa -jalkapallotapahtuma.
Uintikerroilla tarvitaan seuraavat varusteet:
uimapuku ja pyyhe
laudeliina
uimalasit, jos sellaiset löytyy
Uimahallissa muistamme käyttäytyä sääntöjen mukaisesti. Ennen altaaseen menoa peseydytään ilman uimapukua ja pitkät hiukset laitetaan kiinni. Saunassa käydään ilman uimapukua. Uimahallissa liikutaan rauhallisesti, ei juosten. On tärkeää, että altaaseen mennään vain opettajan luvalla ja muutenkin kuunnellaan opettajien ohjeet tarkasti. Altaista käytössämme on rata.
Uimaan lähdetään yhdessä koululta klo 10, kokoontuminen kellotornille. Uimahallille kuljemme kävellen/pyörällä.
Mailapeleistä pelaamme sulkapalloa ja pesäpalloa. Siirrymme ulkoliikuntaan, kun säät sallivat. Tästä tiedotamme erikseen. 5C luokan tytöille olemme jo syksyltä tuttuja harjoittelijoita ja nyt tutustumme myös 5B:n tyttöihin liikunnan merkeissä.
Liikunnallisin kevätterveisin
Piia Tersa
Aino Liuhala
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti