Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

maanantai 26. maaliskuuta 2012

ma mökki 32
Lähettänyt 5C-luokka klo 13.58

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ▼  maaliskuuta (20)
      • Läksyt
      • Läksyt 29.3.
      • 5C TYTÖT: LIIKUNTATIEDOTE Piialta ja Ainolta
      • Kuvataiteen kotitehtävä.
      • LÄKSYT
      • Läksyt ti 27.3
      • ma mökki 32
      • Läksyt pe!
      • läksyt
      • Läksyt pe 16.3
      • Läksyt to 15.3
      • läksyt
      • läksyt
      • läksy
      • Läksyt 8.3.
      • Läksyt
      • Perjantain 9.3. liikuntatunnit
      • Perjantaina 9.3. sisäliikunnassa sählyä
      • Liikunnallisia tiedotteita (koskee vain osaa oppil...
      • Läksyt 6.3.2012
    • ►  helmikuuta (19)
    • ►  tammikuuta (18)
  • ►  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ►  marraskuuta (23)
    • ►  lokakuuta (19)
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.