tiistai 6. syyskuuta 2011

Tyttöjen liikunta keskiviikkona 7.9.

Liikuntatiedote

Keskiviikkona 7.9. kävelemme liikuntatunnilla Kaurialan kentälle ja takaisin, mikäli sää sallii. Lähdemme ulkovarastoilta klo 10.05 ja palaamme suoraan ruokailuun. Pukeuduthan säänmukaisiin ulkoliikuntavaatteisiin ja varauduthan tarvittaessa sisäliikuntavaattein ja pyyhkein.

Liikuntaterveisin:
Jenni Lehtilä
jenni.lehtila@uta.fi
p.040-1904208

Ei kommentteja: