tiistai 13. syyskuuta 2011

Tyttöjen liikunnasta ajalla 14.9 -14.10

Ajalla 14.9 – 14.10 5b ja 5c -luokkien tyttöjen liikuntatunnit pitää päättöharjoittelua suorittava luokanopettajaopiskeilja Sari Nieminen:

”Harjoittelujaksoni ensimmäisillä tunneilla jatkamme yleisurheilun merkeissä eli syvennämme lajitaitoja niin heitoissa, juoksussa kuin hypyissäkin.  Tunnit pidetään koulun kentällä, paitsi 21.9 olemme Kaurialan urheilukentällä, jonne liikumme yhdessä kävellen.

 Keskiviikkona 28.9 aloitamme suunnistusjakson. Suunnistamme keskiviikkoisin Ahveniston ulkoilualueella ja perjantaisin teemme erilaisia suunnistusharjoitteita koulun pihapiirissä. Pyöräilemme Ahvenistolle ja sieltä takaisin, joten pyörä ja kypärä mukaan keskiviikkoisin! Lähtö tapahtuu ulkovarastoilta klo 10.00.

Kaikilla tunneilla myös leikimme ja pelailemme ulkona monipuolisesti. Sateen sattuessa tunnit pidetään sisällä OKL-salissa, joten oppilaiden olisi syytä varata pyyhe mukaan liikuntatunneille.  Ulkoliikunnassakin sään mukainen varustus on paikallaan, varsinkin Ahvenisto-kerroille on hyvä varata sadetta pitävää ulkovaatetta mukaan.  Ahvenistolla olisi hyvä olla mukana kello, jotta oppilas voi seurata ajankulkua.

Toivon, että oppilaat osallistuvat tunneille reippain mielin ja että koemme jaksoni aikana paljon yhteistä liikunnan iloa ja onnistumisen riemua!”

Otattehan yhteyttä liikunnanopettajaan, mikäli tulee jotain kysyttävää.
t: Jenni Lehtilä
p.040-1904208

Ei kommentteja: