maanantai 19. syyskuuta 2011

Tällä viikolla

Tiistaina 20.9. Tuomo-ope on virkamatkalla. Apuope Sari sijaistaa ja on koko päivän luokassa.

Perjantaina 23.9. on koko koulun yhteinen urheilupäivä. Kokoonnumme koululle klo 8.10 ja siirrymme yhdessä Kaurialan kentälle. Urheilupäivä loppuu  n. klo 12. Mukaan sään mukainen ja urheilemiseen sopiva varustus.

Ei kommentteja: