maanantai 5. syyskuuta 2011

Poikien keskiviikon liikunta



Keskiviikkona 7.9. kävelemme liikuntatunnilla Kaurialan kentälle ja takaisin, mikäli sää sallii. Lähdemme ulkovarastoilta klo 10.05 ja palaamme suoraan ruokailuun. Varustuksena normaalit ulkoliikuntavaatteet ja juomapullo.

Liikuntaterveisin:

Santeri Mäkelä



Ei kommentteja: