Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.
Täällä on koko luokalla kamala ikävä paitsi tiedäthän pojat. Terveisiä täältä kylmästä ja lumisesta suomen maasta. Nähdään maanantaina. WE MISS YOU TUOMO MAAILMAN PARAS OPE ♥:5C
Lähetä kommentti
1 kommentti:
Täällä on koko luokalla kamala ikävä paitsi tiedäthän pojat. Terveisiä täältä kylmästä ja lumisesta suomen maasta. Nähdään maanantaina. WE MISS YOU TUOMO MAAILMAN PARAS OPE ♥:5C
Lähetä kommentti