maanantai 16. tammikuuta 2012

TYTÖT 5C: LIIKUNTATIEDOTE 17.1.2012

Huom! Muistattehan, että 18.1. keskiviikkona tytöt palloilevat vielä sisällä lentopallon merkeissä!

Aloitamme talviliikuntajakson perjantaina 20.1. luistelulla. Luistelemme seuraavat kolme viikkoa. Viikolla 7 aloitamme hiihdon, jota jatketaan vielä talviloman jälkeen, jos sää sallii. Luistelemme koulun kentällä tai hallilla (ks. aikataulu) ja hiihdämme koulun takakentällä tai Kaurialan kentällä. Talvilomaan asti liikuntatunneilla on opettamassa opetusharjoittelija Heidi Vesala, joka suorittaa liikunnan syventäviä projektiopintoja. Heidi tiedottaa myöhemmin jaksoon liittyvistä tehtävistä tarpeen mukaan.


Muutama muistutus:

  • Luistimet erilliseen kassiin teräsuojineen.

  • pieni pyyhe terien kuivaamista varten

  • kertaa monojen kiinnittäminen ja irrottaminen

  • sukset ja sauvat toisiinsa kiinnikkeillä kiinni

  • kerrospukeutuminen talviliikuntatunneille, jotta voit vähentää vaatetta, jos liikkuessa tulee liian lämmin.

  • Pakkasraja on -15 astetta, mutta toivon, että talviliikuntavarusteet otetaan mukaan, vaikka ilma olisi hieman viileämpikin, sillä sää saattaa muuttua päivän aikana.

  • varaudu sisäliikuntaa varten, jos sää on liian kylmä tai lämmin talviliikunnalle

  • Hae ajoissa lainavälineet maisemasta!


Sisäliikunnassa lajeina ovat lentopallo ja salibandy.


AIKATAULU (liikuntatunnit keskiviikkoisin ja perjantaisin)

vk 3: perjantaina luistelua koulun kentällä

vk 4: luistelua (ke koululla, pe koululla )

vk 5: luistelua (ke koululla, pe koululla)

vk 6: luistelua (ke koululla tai hallissa, pe koululla)

vk 7: hiihtoa (ke koululla, pe koululla)

vk 8: hiihtoa (ke Kaurialassa, pe koululla)

vk 9: hiihtoloma eli omatoimista hiihtoa ja luistelua!

Vk 10: hiihtoa (ke Kaurialassa, pe koululla)


Huom! LUISTELEMAAN PÄÄSEMME VARMASTI 8.2. keskiviikkona. Tuolloin halli on käytössämme, jos pakkanen kiristää liikaa.


Talvisin liikuntaterveisin!


- Jenni ja Heidi - jenni.lehtila@uta.fi p. 040-1904208

Ei kommentteja: