Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

torstai 19. tammikuuta 2012

Läksyt 19.1.2012

MA: s. 15 teht. 5-9
Lähettänyt 5C-luokka klo 14.00

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ►  helmikuuta (19)
    • ▼  tammikuuta (18)
      • Kalevala-portfolio Oppilaat ovat tehneet ahkerast...
      • Läksyt ma 30.1
      • läksyt
      • Läksyt:MA: mökki 9HI: piirrä kuvat siihen hissan a...
      • läksyt
      • Läksyt 23.1.
      • Läksyt 19.1.2012
      • hi s.100 t 1-4en 91 8a 8b
      • ti. läksytGE:56-57 teht 1 ja 2
      • TYTÖT 5C: LIIKUNTATIEDOTE 17.1.2012
      • Läksyt
      • läksy
      • läksy
      • 12.1.2012 läksyt
      • läksyt
      • Terveisiä taivaalta!
      • 10.1.2012 Läksyt
      • läksyt
  • ►  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ►  marraskuuta (23)
    • ►  lokakuuta (19)
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.