Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.
Läksyjen merkitsemisestä tulee järjestäjän jokapäiväinen homma!
selvä homma:) t:jenna ja fanny
tosi kivaa tuomo kun sanoit meitä mussukoikst:Joanna ja Wilma
niin tosi kivaa T:fanny ja jenna
Lähetä kommentti
4 kommenttia:
Läksyjen merkitsemisestä tulee järjestäjän jokapäiväinen homma!
selvä homma:) t:jenna ja fanny
tosi kivaa tuomo kun sanoit meitä mussukoiks
t:Joanna ja Wilma
niin tosi kivaa T:fanny ja jenna
Lähetä kommentti