Hei kotiväki!
Liikuntatunnit ovat lähteneet käyntiin ulkoliikunnan merkeissä. Syyslomaan asti jatketaan ulkona, mikäli säät ovat suotuisat. Sateisalla säällä kannattaa varata mukaan myös sisäliikuntavarusteet.
Erilaisten leikkien ja pelien lisäksi käymme läpi yleisurheilua, jalkapalloa ja suunnistusta. Koko koulun yhteinen urheilupäivä on 23.9., jolloin liikutaan Kaurialan kentällä. Syysloman jälkeen alkaa sisäliikuntajakso.
Mukaan liikuntatunneille kannattaa ottaa vesipullo, koska kentällä ei ole vesipistettä. Jos tulee kysyttävää minut tavoittaa osoitteesta santeri.makela@uta.fi ja työaikana numerosta 0401904202.
Terveisin,
Santeri Mäkelä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti