tiistai 16. elokuuta 2011

Uusimmat läksyt:

Biologia: kirja s. 7, teht. 1 - 3 (vihkoon)
Matematiikka: s. 11 loppuun
Historia: tuo jokin vanha esine + haastattele vanhempiasi ja/tai isovanhempiasi,
kysymyksiin ideoita kirjassa ja vihkossa...

4 kommenttia:

TTT kirjoitti...

Läksyjen merkitsemisestä tulee järjestäjän jokapäiväinen homma!

5C-luokka kirjoitti...

selvä homma:) t:jenna ja fanny

5C-luokka kirjoitti...

tosi kivaa tuomo kun sanoit meitä mussukoiks
t:Joanna ja Wilma

5C-luokka kirjoitti...

niin tosi kivaa T:fanny ja jenna