maanantai 22. elokuuta 2011

KiVa-päivä 24.8. klo 9 - 12

Koululla on toiminnallinen ja yhteisöllinen Kiva-päivä keskiviikkona 24.8. klo 9 - 12. Ohjelmaan sisältyy myös perinteinen koulurauhan julistus. Kaikkien oppilaiden koulupäivä päättyy klo 12.

Keskiviikon 5-6 lk tiedekerho on tälläkin viikolla, vaikka oppilaat pääsevät koulusta klo 12. Kerhoon osallistuvat oppilaat menevät tällä kertaa suoraan lukiolle, paikanhan he näkivät jo viime kerralla.

1 kommentti:

Tuomo Tammi kirjoitti...

Olemme osan ajasta ulkona, pukeutuminen sään mukaan!