Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.
Ei ole tarkoitus tehdä kauhean isolla, että rivit täyttyisivät nopeasti ;) Eli kirjoita huolellisesti ja kaunista käsialaa!
Lähetä kommentti
1 kommentti:
Ei ole tarkoitus tehdä kauhean isolla, että rivit täyttyisivät nopeasti ;)
Eli kirjoita huolellisesti ja kaunista käsialaa!
Lähetä kommentti