Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.
perjantai 30. maaliskuuta 2012
torstai 29. maaliskuuta 2012
keskiviikko 28. maaliskuuta 2012
5C TYTÖT: LIIKUNTATIEDOTE Piialta ja Ainolta
Näin kevään tullen me opettajaopiskelijat aloitamme liikunnan opettamisen. Ensimmäisen oppituntimme pidämme keskiviikkona 4.4. ja opetamme aina toukokuun puoleen väliin saakka.
Ohjelmassa meillä on uintia ja mailapelejä. Uintikerrat ovat: ke 4.4. ja ke 2.5.
18.4. on Kaikki pelaa -jalkapallotapahtuma.
Uintikerroilla tarvitaan seuraavat varusteet:
uimapuku ja pyyhe
laudeliina
uimalasit, jos sellaiset löytyy
Uimahallissa muistamme käyttäytyä sääntöjen mukaisesti. Ennen altaaseen menoa peseydytään ilman uimapukua ja pitkät hiukset laitetaan kiinni. Saunassa käydään ilman uimapukua. Uimahallissa liikutaan rauhallisesti, ei juosten. On tärkeää, että altaaseen mennään vain opettajan luvalla ja muutenkin kuunnellaan opettajien ohjeet tarkasti. Altaista käytössämme on rata.
Uimaan lähdetään yhdessä koululta klo 10, kokoontuminen kellotornille. Uimahallille kuljemme kävellen/pyörällä.
Mailapeleistä pelaamme sulkapalloa ja pesäpalloa. Siirrymme ulkoliikuntaan, kun säät sallivat. Tästä tiedotamme erikseen. 5C luokan tytöille olemme jo syksyltä tuttuja harjoittelijoita ja nyt tutustumme myös 5B:n tyttöihin liikunnan merkeissä.
Liikunnallisin kevätterveisin
Piia Tersa
Aino Liuhala
Kuvataiteen kotitehtävä.
tiistai 27. maaliskuuta 2012
maanantai 26. maaliskuuta 2012
perjantai 23. maaliskuuta 2012
Läksyt pe!
Ma: mökki 31
Ei muuta.
Muista harjoitella uskonnon kokeeseen!!! :)
torstai 22. maaliskuuta 2012
perjantai 16. maaliskuuta 2012
Läksyt pe 16.3
GE: Uusinta koe! Harjoittele isoon kokeeseen!
RA: Sanakoe ti 20.3 Olla verbit!