perjantai 30. syyskuuta 2011

30.9 Läksyt

MA: 41loppuun. Mökki 18
HI: Lue kpl 8, s. 42-44. Moniste loppuun.
RA: Suomenna kappale 3 loppuun. Harjoituskirja s. 17 t. 1.
AI: Lue kirja loppuun tiistaiksi!

torstai 29. syyskuuta 2011

Läksyt 29.9.

AI: Lue kirjaa & 2030 -tarina loppuun. (Kirja pitää olla luettuna ensi viikon tiistaina).
MA: Vihkoon: 10 esineen pituus.

tiistai 27. syyskuuta 2011

Tuo huomenna kirjallisuusjaksosi kirja kouluun mukaan!

Tämä muistutus tulee varsin myöhässä, mutta jospa joku sen ehtisi lukemaan vielä ennen huomista kouluun tuloa...

Eli huomenna käsitellään äidinkielen tunnilla lukemasi kirjan juonta, joten kirja voi olla mukana muistin tukena.

T: Sari-ope

Lä'ksyt

BG: Poronhoitajan vuosi sarjakuva loppuun

keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Läksyt 21.9

Ma s 36 loppuun.

BG s. 25 t 1

AI kommentoi blogia.

EN s 26 8a 8b s 27 9a

maanantai 19. syyskuuta 2011

Tällä viikolla

Tiistaina 20.9. Tuomo-ope on virkamatkalla. Apuope Sari sijaistaa ja on koko päivän luokassa.

Perjantaina 23.9. on koko koulun yhteinen urheilupäivä. Kokoonnumme koululle klo 8.10 ja siirrymme yhdessä Kaurialan kentälle. Urheilupäivä loppuu  n. klo 12. Mukaan sään mukainen ja urheilemiseen sopiva varustus.

tiistai 13. syyskuuta 2011

Tyttöjen liikunnasta ajalla 14.9 -14.10

Ajalla 14.9 – 14.10 5b ja 5c -luokkien tyttöjen liikuntatunnit pitää päättöharjoittelua suorittava luokanopettajaopiskeilja Sari Nieminen:

”Harjoittelujaksoni ensimmäisillä tunneilla jatkamme yleisurheilun merkeissä eli syvennämme lajitaitoja niin heitoissa, juoksussa kuin hypyissäkin.  Tunnit pidetään koulun kentällä, paitsi 21.9 olemme Kaurialan urheilukentällä, jonne liikumme yhdessä kävellen.

 Keskiviikkona 28.9 aloitamme suunnistusjakson. Suunnistamme keskiviikkoisin Ahveniston ulkoilualueella ja perjantaisin teemme erilaisia suunnistusharjoitteita koulun pihapiirissä. Pyöräilemme Ahvenistolle ja sieltä takaisin, joten pyörä ja kypärä mukaan keskiviikkoisin! Lähtö tapahtuu ulkovarastoilta klo 10.00.

Kaikilla tunneilla myös leikimme ja pelailemme ulkona monipuolisesti. Sateen sattuessa tunnit pidetään sisällä OKL-salissa, joten oppilaiden olisi syytä varata pyyhe mukaan liikuntatunneille.  Ulkoliikunnassakin sään mukainen varustus on paikallaan, varsinkin Ahvenisto-kerroille on hyvä varata sadetta pitävää ulkovaatetta mukaan.  Ahvenistolla olisi hyvä olla mukana kello, jotta oppilas voi seurata ajankulkua.

Toivon, että oppilaat osallistuvat tunneille reippain mielin ja että koemme jaksoni aikana paljon yhteistä liikunnan iloa ja onnistumisen riemua!”

Otattehan yhteyttä liikunnanopettajaan, mikäli tulee jotain kysyttävää.
t: Jenni Lehtilä
p.040-1904208

Läksyt 13.9

BG: s: 21. t 1-2
AI:lue kirjaa, kokeile google-tiliäsi
RA:s14, t 4.(Kiitos Benjamin) s. 15, t 6.Kertaa kysymys ja vastaus.

perjantai 9. syyskuuta 2011

läksyt

Ra:t 1,2,3 s.14 . kertaa kysymys, Qu`est-ce que c`est?

Ma koe 14.9 ke siv. 4-29. mökki 12

Hi siv. 30 teht 1 ja 4 (vihkoon)

keskiviikko 7. syyskuuta 2011

läksyt

EN: sanakoe
BG:s. 19 t 1-2
AI:s. 27 2 "etsi tietoa"