MA: 41loppuun. Mökki 18
HI: Lue kpl 8, s. 42-44. Moniste loppuun.
RA: Suomenna kappale 3 loppuun. Harjoituskirja s. 17 t. 1.
AI: Lue kirja loppuun tiistaiksi!
Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.
perjantai 30. syyskuuta 2011
torstai 29. syyskuuta 2011
Läksyt 29.9.
AI: Lue kirjaa & 2030 -tarina loppuun. (Kirja pitää olla luettuna ensi viikon tiistaina).
MA: Vihkoon: 10 esineen pituus.
MA: Vihkoon: 10 esineen pituus.
tiistai 27. syyskuuta 2011
Tuo huomenna kirjallisuusjaksosi kirja kouluun mukaan!
Tämä muistutus tulee varsin myöhässä, mutta jospa joku sen ehtisi lukemaan vielä ennen huomista kouluun tuloa...
Eli huomenna käsitellään äidinkielen tunnilla lukemasi kirjan juonta, joten kirja voi olla mukana muistin tukena.
T: Sari-ope
Eli huomenna käsitellään äidinkielen tunnilla lukemasi kirjan juonta, joten kirja voi olla mukana muistin tukena.
T: Sari-ope
keskiviikko 21. syyskuuta 2011
maanantai 19. syyskuuta 2011
Tällä viikolla
Tiistaina 20.9. Tuomo-ope on virkamatkalla. Apuope Sari sijaistaa ja on koko päivän luokassa.
Perjantaina 23.9. on koko koulun yhteinen urheilupäivä. Kokoonnumme koululle klo 8.10 ja siirrymme yhdessä Kaurialan kentälle. Urheilupäivä loppuu n. klo 12. Mukaan sään mukainen ja urheilemiseen sopiva varustus.
Perjantaina 23.9. on koko koulun yhteinen urheilupäivä. Kokoonnumme koululle klo 8.10 ja siirrymme yhdessä Kaurialan kentälle. Urheilupäivä loppuu n. klo 12. Mukaan sään mukainen ja urheilemiseen sopiva varustus.
tiistai 13. syyskuuta 2011
Tyttöjen liikunnasta ajalla 14.9 -14.10
Ajalla 14.9 – 14.10 5b ja 5c -luokkien tyttöjen liikuntatunnit pitää päättöharjoittelua suorittava luokanopettajaopiskeilja Sari Nieminen:
”Harjoittelujaksoni ensimmäisillä tunneilla jatkamme yleisurheilun merkeissä eli syvennämme lajitaitoja niin heitoissa, juoksussa kuin hypyissäkin. Tunnit pidetään koulun kentällä, paitsi 21.9 olemme Kaurialan urheilukentällä, jonne liikumme yhdessä kävellen.
Keskiviikkona 28.9 aloitamme suunnistusjakson. Suunnistamme keskiviikkoisin Ahveniston ulkoilualueella ja perjantaisin teemme erilaisia suunnistusharjoitteita koulun pihapiirissä. Pyöräilemme Ahvenistolle ja sieltä takaisin, joten pyörä ja kypärä mukaan keskiviikkoisin! Lähtö tapahtuu ulkovarastoilta klo 10.00.
Kaikilla tunneilla myös leikimme ja pelailemme ulkona monipuolisesti. Sateen sattuessa tunnit pidetään sisällä OKL-salissa, joten oppilaiden olisi syytä varata pyyhe mukaan liikuntatunneille. Ulkoliikunnassakin sään mukainen varustus on paikallaan, varsinkin Ahvenisto-kerroille on hyvä varata sadetta pitävää ulkovaatetta mukaan. Ahvenistolla olisi hyvä olla mukana kello, jotta oppilas voi seurata ajankulkua.
Toivon, että oppilaat osallistuvat tunneille reippain mielin ja että koemme jaksoni aikana paljon yhteistä liikunnan iloa ja onnistumisen riemua!”
Otattehan yhteyttä liikunnanopettajaan, mikäli tulee jotain kysyttävää.
t: Jenni Lehtilä
p.040-1904208
Läksyt 13.9
BG: s: 21. t 1-2
AI:lue kirjaa, kokeile google-tiliäsi
RA:s14, t 4.(Kiitos Benjamin) s. 15, t 6.Kertaa kysymys ja vastaus.
AI:lue kirjaa, kokeile google-tiliäsi
RA:s14, t 4.(Kiitos Benjamin) s. 15, t 6.Kertaa kysymys ja vastaus.
perjantai 9. syyskuuta 2011
läksyt
Ra:t 1,2,3 s.14 . kertaa kysymys, Qu`est-ce que c`est?
Ma koe 14.9 ke siv. 4-29. mökki 12
Hi siv. 30 teht 1 ja 4 (vihkoon)
Ma koe 14.9 ke siv. 4-29. mökki 12
Hi siv. 30 teht 1 ja 4 (vihkoon)
keskiviikko 7. syyskuuta 2011
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)