ma: mökki 28
hi:lue: s. 59-63. teht. 2-3.s.62
Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.
torstai 10. marraskuuta 2011
keskiviikko 9. marraskuuta 2011
Läksyt 9.11.2011
Ai: s.42 teht. 1b & s.43 teht. 4a-b
Ma: Mökki 27
En: Harjoittele kokeeseen. Alue: kpl. 4
++FY-KE -koe to 10.11. s. 10-41
Ma: Mökki 27
En: Harjoittele kokeeseen. Alue: kpl. 4
++FY-KE -koe to 10.11. s. 10-41
tiistai 8. marraskuuta 2011
maanantai 7. marraskuuta 2011
Opeharjoittelijat esittäytyy Part 2
Harri ja Olli runon väänsi,
se meidän ajatukset uusiks käänsi.
Siis tässä teille runo toinen,
ei ehkä ihan samanmoinen.
Myös kaksi naista uutta,
tekee tuttavuutta.
Opettamista harjoittelee,
hämmästelee viisicee.
Toinen meistä on nimeltään Aino,
pituus 165, vaihtelee paino.
Aino kuviksesta innostuu,
joskus aika paljon puhuu.
Piiakin tykkää kuviksesta,
myös metsä on hänelle tuttu mesta.
Hiukset ovat pidemmät hällä,
erotat meidät keinolla tällä.
Meistä on kiva teihin tutustua,
ja uusista asioista innostua!
Poikien tavoin mekin olemme kakkosvuosikurssin opeharjoittelijoita ja näette meitä luokassanne nyt syksyllä ja uudelleen loppukeväällä. Harri ja Olli kertoivatkin jo opetusasioista, me opetamme samoja aineita hieman eri järjestyksessä.
Terkuin: Aino ja Piia
Meidät tavoitat osoitteista:
aino.terio@uta.fi
piia.tersa@uta.fi
se meidän ajatukset uusiks käänsi.
Siis tässä teille runo toinen,
ei ehkä ihan samanmoinen.
Myös kaksi naista uutta,
tekee tuttavuutta.
Opettamista harjoittelee,
hämmästelee viisicee.
Toinen meistä on nimeltään Aino,
pituus 165, vaihtelee paino.
Aino kuviksesta innostuu,
joskus aika paljon puhuu.
Piiakin tykkää kuviksesta,
myös metsä on hänelle tuttu mesta.
Hiukset ovat pidemmät hällä,
erotat meidät keinolla tällä.
Meistä on kiva teihin tutustua,
ja uusista asioista innostua!
Poikien tavoin mekin olemme kakkosvuosikurssin opeharjoittelijoita ja näette meitä luokassanne nyt syksyllä ja uudelleen loppukeväällä. Harri ja Olli kertoivatkin jo opetusasioista, me opetamme samoja aineita hieman eri järjestyksessä.
Terkuin: Aino ja Piia
Meidät tavoitat osoitteista:
aino.terio@uta.fi
piia.tersa@uta.fi
Läksyt 7.11
En: s.54 teht. 8a & 8b, sanakoe ma 14.11 kpl 4.
Ai:Kirjoita ideakorttiin 3 ideaa haastattelua varten.
Ue: s.36 teht. 1-3
Järkät Naomi & Minna
Ai:Kirjoita ideakorttiin 3 ideaa haastattelua varten.
Ue: s.36 teht. 1-3
Järkät Naomi & Minna
sunnuntai 6. marraskuuta 2011
torstai 3. marraskuuta 2011
Opeharjoittejat esittäytyy - Harri ja Olli
Tässä teille kaksi uutta tuttua
jotka kertovat luokalle opettavaa juttua
kuuden viikon ajan luokassa puuhailemme
luultavasti kanssanne tutuksi tulemme
Harri on meistä parrakkaampi
Olli puolestaan huomattavasti pidempi
Nyt alkaa taival yhteinen
Matka on varmasti molemmin puolin myönteinen
Harri Olli
Lämpimät syysterveiset täältä okl:n syövereistä. Olemme II- vuosikurssin opiskelijoita leikkikentän toiselta puolen. Tulemme toimimaan harjoitteluparina 5c luokassa tästä jouluun, sekä loppukeväästä vielä uudestaan. Toimimme yhdessä toisen harjoitteluparin, Ainon ja Piian kanssa.
Nyt syksyllä opetamme matematiikkaa, äidinkieltä ja historiaa. Keväällä vuorossa on taide- ja taitoaineita liikunnan, musiikin, kuvataiteen ja käsityön saralla. Tarvittaessa voi rohkeasti ottaa yhteyttä.
Syysterveisin Harri ja Olli
Yhteydenotot:
keskiviikko 2. marraskuuta 2011
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
