torstai 10. marraskuuta 2011

läksyt

ma: mökki 28
hi:lue: s. 59-63. teht. 2-3.s.62

keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Läksyt 9.11.2011

Ai: s.42 teht. 1b & s.43 teht. 4a-b
Ma: Mökki 27
En: Harjoittele kokeeseen. Alue: kpl. 4

++FY-KE -koe to 10.11. s. 10-41

tiistai 8. marraskuuta 2011

läksy

Ai: s.40 teht 1a s.42 teht 1a

maanantai 7. marraskuuta 2011

Opeharjoittelijat esittäytyy Part 2

Harri ja Olli runon väänsi,
se meidän ajatukset uusiks käänsi.
Siis tässä teille runo toinen,
ei ehkä ihan samanmoinen.

Myös kaksi naista uutta,
tekee tuttavuutta.
Opettamista harjoittelee,
hämmästelee viisicee.

Toinen meistä on nimeltään Aino,
pituus 165, vaihtelee paino.
Aino kuviksesta innostuu,
joskus aika paljon puhuu.

Piiakin tykkää kuviksesta,
myös metsä on hänelle tuttu mesta.
Hiukset ovat pidemmät hällä,
erotat meidät keinolla tällä.


Meistä on kiva teihin tutustua,
ja uusista asioista innostua!


Poikien tavoin mekin olemme kakkosvuosikurssin opeharjoittelijoita ja näette meitä luokassanne nyt syksyllä ja uudelleen loppukeväällä. Harri ja Olli kertoivatkin jo opetusasioista, me opetamme samoja aineita hieman eri järjestyksessä.


Terkuin: Aino ja Piia

Meidät tavoitat osoitteista:
aino.terio@uta.fi
piia.tersa@uta.fi

Läksyt 7.11

En: s.54 teht. 8a & 8b, sanakoe ma 14.11 kpl 4.
Ai:Kirjoita ideakorttiin 3 ideaa haastattelua varten.
Ue: s.36 teht. 1-3


Järkät Naomi & Minna

torstai 3. marraskuuta 2011

läksyt

MA: omat mitat -moniste (2. puoli vapaaeht.)
HI: lue s. 54-57, teht. 2-3

Opeharjoittejat esittäytyy - Harri ja Olli


Tässä teille kaksi uutta tuttua
jotka kertovat luokalle opettavaa juttua
kuuden viikon ajan luokassa puuhailemme
luultavasti kanssanne tutuksi tulemme

Harri on meistä parrakkaampi
Olli puolestaan huomattavasti pidempi
Nyt alkaa taival yhteinen
Matka on varmasti molemmin puolin myönteinen
Harri Olli

Lämpimät syysterveiset täältä okl:n syövereistä. Olemme II- vuosikurssin opiskelijoita leikkikentän toiselta puolen. Tulemme toimimaan harjoitteluparina 5c luokassa tästä jouluun, sekä loppukeväästä vielä uudestaan. Toimimme yhdessä toisen harjoitteluparin, Ainon ja Piian kanssa.
Nyt syksyllä opetamme matematiikkaa, äidinkieltä ja historiaa. Keväällä vuorossa on taide- ja taitoaineita liikunnan, musiikin, kuvataiteen ja käsityön saralla. Tarvittaessa voi rohkeasti ottaa yhteyttä.
                            
Syysterveisin Harri ja Olli       
                                                           
Yhteydenotot:  

Opeharjoittelijat - Harri, Piia, Aino ja Olli

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

läksyt 2.11

palokuntamoniste

en: s 51 3b

Ai: runo loppuun