torstai 3. marraskuuta 2011

Opeharjoittejat esittäytyy - Harri ja Olli


Tässä teille kaksi uutta tuttua
jotka kertovat luokalle opettavaa juttua
kuuden viikon ajan luokassa puuhailemme
luultavasti kanssanne tutuksi tulemme

Harri on meistä parrakkaampi
Olli puolestaan huomattavasti pidempi
Nyt alkaa taival yhteinen
Matka on varmasti molemmin puolin myönteinen
Harri Olli

Lämpimät syysterveiset täältä okl:n syövereistä. Olemme II- vuosikurssin opiskelijoita leikkikentän toiselta puolen. Tulemme toimimaan harjoitteluparina 5c luokassa tästä jouluun, sekä loppukeväästä vielä uudestaan. Toimimme yhdessä toisen harjoitteluparin, Ainon ja Piian kanssa.
Nyt syksyllä opetamme matematiikkaa, äidinkieltä ja historiaa. Keväällä vuorossa on taide- ja taitoaineita liikunnan, musiikin, kuvataiteen ja käsityön saralla. Tarvittaessa voi rohkeasti ottaa yhteyttä.
                            
Syysterveisin Harri ja Olli       
                                                           
Yhteydenotot:  

Ei kommentteja: