Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

tiistai 8. marraskuuta 2011

läksy

Ai: s.40 teht 1a s.42 teht 1a
Lähettänyt 5C-luokka klo 13.17

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ►  helmikuuta (19)
    • ►  tammikuuta (18)
  • ▼  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ▼  marraskuuta (23)
      • läksyt
      • Läksyt
      • Läksyt
      • läksyt 25.11.2011
      • Läksyt
      • ai:miellekarttavalmiiksige:opettele pallonpuoliskot
      • Historian wikiprojekti
      • 18.11 Läksyt
      • Läksyt 17.11
      • 16.11 Läksyt
      • Läksyt
      • läksyt
      • Läksyt 11.11.11
      • läksyt
      • Läksyt 9.11.2011
      • läksy
      • Opeharjoittelijat esittäytyy Part 2
      • Läksyt 7.11
      • Luokassa ei tullut laksya joten merkkaamme ra laks...
      • läksyt
      • Opeharjoittejat esittäytyy - Harri ja Olli
      • Opeharjoittelijat - Harri, Piia, Aino ja Olli
      • läksyt 2.11
    • ►  lokakuuta (19)
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.