keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Liikuntatiedote tytöille toukokuu 2012



Opetusharjoittelijoiden liikuntajakso on lopuillaan ja ulkona puhaltavat jo kesäiset tuulet! Jatkamme ulkoliikunnalla aina lukuvuoden loppuun asti. Ohjelmassa on pihapelejä ja –leikkejä sekä pesäpalloa. Koulun kentällä ei ole juurikaan varjopaikkoja, joten liikuntapäivinä on hyvä ottaa mukaan päähine (esim. lippalakki tai huivi). Myös vesipullon voi ottaa tunneille mukaan, sillä vesipisteitä ei ole kentän läheisyydessä.

Ulkoliikuntavarusteiksi sopivat college- tai verkkahousut, trikoot tai sortsit sekä t-paita tms. ja liikuntaan sopiva takki. Lenkkarit tai tennarit ovat sopivat liikuntakengät. Muistattehan myös laittaa pitkät hiukset edelleen ponnarille. Liikuntapäivinä kannattaa pukeutua liikunnallisesti, sillä vaatteiden vaihtoon ei aina ole riittävästi aikaa eikä sopivia tiloja ennen tuntia. Mikäli sää näyttää sateiselta, pitäisi muistaa varautua myös sisäliikuntaan.

Tarkistattehan, että talviliikuntavälineet ovat löytäneet tiensä kotiin! Muutamia suksia ja sauvoja on kerätty ulkovarastoon talteen odottamaan omistajaansa.


Liikuntaterveisin:

Jenni Lehtilä
p.040-1904208

p.s. Ensi lukuvuonna olen Seminaarin koulussa 2c-luokan opettaja.

Ei kommentteja: