Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

maanantai 7. toukokuuta 2012

läksy

äi kirja 3 4osaa moniste lisää 2 s 85 loppuun
ma oma läksy
Lähettänyt 5C-luokka klo 14.03

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ▼  toukokuuta (13)
      • Läksyt 24.5
      • To 24.5. kouluun klo 9
      • ma oma läksy
      • läksyt
      • Läksyt 11.5
      • Läksyt
      • Liikuntatiedote tytöille toukokuu 2012
      • läksyt
      • läksyt
      • läksy
      • läksyt 3.5
      • läksyt
      • Läksyt 2.5 BG: teht. 2 & lue s. 103!
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ►  helmikuuta (19)
    • ►  tammikuuta (18)
  • ►  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ►  marraskuuta (23)
    • ►  lokakuuta (19)
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.