torstai 2. helmikuuta 2012

Perjantaina 3.2. tytöillä sisäliikuntaa

Jatkamme salibandyn merkeissä perjantaina 3.2. sisäliikuntaa. Mukaan voi ottaa oman mailan ja sisäpelikengät. Ensi viikolla jatketaan luistelua. Keskiviikkona 8.2. luistellaan hallissa (Omat ja koulun eväät mukana!) ja perjantaina 10.2. ulkona koulun kentällä.

t:Jenni ja Heidi

Ei kommentteja: