Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

torstai 2. helmikuuta 2012

Heidin blogin osoite

Tuomo voisi liittää tämän linkin luokan blogisivulle:

http://liikunnanriemu.blogspot.com/

Tämä on liikunnan syventäviä projektiopintoja suorittavan opiskelijan Heidin blogin osoite. Muistakaahan tytöt käydä siellä antamassa palautetta ja lukemassa Heidin palautteet!

t:Jenni-ope
Lähettänyt Jenni klo 13.47

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ▼  helmikuuta (19)
      • Hauskaa hiihtolomaa!
      • läksy
      • Läksyt 21.2.
      • läksyt :)
      • ge s.72-73 teht 1-2ma mökki 18
      • läksyt :)
      • Poikien liikunta ke 15.2.
      • Läksyt 10.2.
      • Harjoittelu lähenee loppuaan, vauhti kiihtyy... E...
      • läksyt
      • Läksyt 8.2.
      • Läksyt. 7.2
      • läksyt tietty!!!
      • läksyt
      • Heidin blogin osoite
      • Perjantaina 3.2. tytöillä sisäliikuntaa
      • läksyt
      • Tiistaina 7.2. Äidinkielen testi. - Aiheena sanalu...
      • Läksyt 1.2.12.
    • ►  tammikuuta (18)
  • ►  2011 (86)
    • ►  joulukuuta (11)
    • ►  marraskuuta (23)
    • ►  lokakuuta (19)
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.