keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Liikuntatiedote 5c, joulukuu 2011

14.12.2011 keskiviikkona on luistelua Hakio-hallilla. Mukaan tarvitset luistimet, kypärän ja mailan (Tarvittaessa koululta saa lainata välineitä). Jos tarvitset luistimet lainaksi, käy sovittamassa ja hakemassa itsellesi luistimet uuden puolen maisemasta tiistaina 13.12.


HUOM!


Tytöt kokoontuvat luistimineen ruokalan ovella klo 10 ja jokainen ottaa mukaansa eväät.


Pojat lähtevät ulkovarastoilta Santerin ohjeen mukaan.


t:Jenni ja Santeri

Ei kommentteja: