Hnk - Tammi

Hämeenlinnan normaalikoulun 5C-luokan blogi. Blogia ylläpitävät 5C:n opettajat ja oppilaat yhdessä.

Sivut

  • Etusivu
  • Kuvia
  • Opetusharjoittelijat
  • Kokeet

maanantai 12. joulukuuta 2011

Läksyt 12.12

Ma: Koe alkaa klo 8.10 (ke). Muista harppi ja viivotin. Koe alue s. 60-77
EN: Kirjota Uudesta-Seelannista 10 asiaa. Työkirjan sivulle 47.
Lähettänyt 5C-luokka klo 13.17

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Mikä on Sinulle mieluisin talviurheilulaji?

Blogiarkisto

  • ►  2018 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2012 (89)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (13)
    • ►  huhtikuuta (18)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ►  helmikuuta (19)
    • ►  tammikuuta (18)
  • ▼  2011 (86)
    • ▼  joulukuuta (11)
      • Hyvää uutta vuotta!
      • pitää osata kasvilisuus vyöhykkeet
      • pikkujoulut
      • Läksyt 12.12
      • läksyt
      • Ainekirjoitus tietokoneella tiistaina 13.12.
      • Liikuntatiedote 5c, joulukuu 2011
      • Läksyt 7.12
      • Läksyt
      • läksyt.2.12
      • Läksyt 1.12.11
    • ►  marraskuuta (23)
    • ►  lokakuuta (19)
    • ►  syyskuuta (17)
    • ►  elokuuta (16)

Linkkejä

  • Koulun kotisivut
  • Luokan kotisivut
  • Lukujärjestys

Hae tästä blogista

Opettaja

  • 5C-luokka
  • Aino
  • Jenni
  • Kurre
  • Olli
  • Päivi-ope
  • Piia
  • Santeri Mäkelä
  • TTT
  • Tuomo Tammi
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.